19 januari, 2015

Bebisinlägg-igen

Idag var de dags för ett nytt ultraljud! Nervös som jag vet inte vad var jag före, väntan i väntrummet var hemsk. De gick som tur är bra och allt såg fint ut. *phu* 


Tänker bara mer och mer på hur tiden efteråt kommer bli med hundarna och alltihop. Jag försöker även nu hitta bra promenadvägar för barnvagn, jobbigt när jag älskar att bara gå rätt ut i skogen. 

Borde väl även ta tag i att lära Zento gå bredvid vagn och hur man uppförsig jämte vagn. De blir säkert inga problem men ändå skönt att ha det lite invant. De andra hundarna är redan vana vid vagn, även om Pepper ytterstsällan kommer vara med mig. 

Ska se till att även träna in ett uppletande på Zento innan barnet kommer. Så enkel aktivering som både tar fysiskt och mentalt som ändå går fort att göra. Uppletande var mitt favorit moment/aktivering med Rebuz, hoppas jag kan gilla de lika mycket med Zento. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar