12 september, 2015

CT'n gjord

I torsdags blev CT'n gjord och igår fick jag svaret, vilket inte var väntat. 

De hittade inget speciellt fel! De enda som verkligen syntes var att nerven vid S1 var väldigt svullen, utan någon vidare förklaring. 

Det var dock några frågor till Andy ville ha svar på från experterna i England innan han ville gå vidare ytterliggare. Hur man kan gå vidare mer har jag ingenaning om.

Vi bestämde samtidigt att Ize skall ta ytterliggare blodprov och kolla det mesta igen. Bara börja finkamma ytterliggare igen. Så på tisdag är det blodprover.

Nu fick vi även tradolan utskrivet som skall tas vid behov. Hoppas verkligen han tål detta.  

Efter att ha pratat med min kompis Emma så började jag själv inse att de inte såg så ljust ut för Ize. Jag har ändå försökt vara neotral och försökt att inte tänka så mycket. Det går verkligen inte längre. 

Att aldrig veta när hunden får ont och måste ha hjälp upp är jobbigt. Jag är hemsk och orkar varken prata med eller träffa vänner just nu, eller snarare undviker de mesta personerna. Jag skäms över det något fruktansvärt. Jag är i min lilla bubbla med hundarna och Meja. Påhl jobbar ju så mycket så vi har knappt någon tid ihop. När han kommer hem är äta och promenera/aktivera Zento de viktiga, sen är det redan natten för längesedan. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar