07 juli, 2015

Hemska känslor som svämmar över en

Igår var de 3årsedan min älskade Arkilez fick somna i sista vilan. 

Att gå in i samma rum han somnade i och sedan gå ut genom samma utgång med bara ett koppel precis 3år senare var riktigt obehagligt. Men lite senare på dagen kunde jag hämta hem min hund levande, önskar jag kunde gjort de samma med Arkilez.



Det senaste inlägget lät som den senaste månaden bara varit bra. Men den 15:e Juni skulle Rebuz fyllt 3år. Jag vill verkligen att Rebuz skulle fått träffa Meja. Rebuz älskade verkligen barn, hade vart fint att se Meja växa upp med honom. Det var så roligt att se honom när Luna (min systerdotter med hjärtfel) lekte doktor och Rebuz la sig alltid ivägen för gosedjuret/människan så han skulle bli grejad med istället. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar